Târgul de Turism al României-Brăila promovată

În perioada 25-28 februarie 2016 a avut loc la București cel mai mare eveniment de promovare turistică, în prezența a  sute de operatori din domeniul turismului din România și diverse alte zone de pe mapamond.   Deși nu am fost prezent, am căutat în social media diferite articole, informații, comunicate de presă – fiind pasionat de acest domeniu deosebit de atractiv și implicat direct !

Am observat din catalogul expozanților de pe site-ul târgului, dar și din numeroase articole de pe internet, informații despre prezența turistică a județului Brăila sau care au legatură cu județul termenul Brăila. Despre Consiliul Județean Brăila am citit  că are stand propriu și am mai găsit în catalogul de prezentare SC Tracon Brăila și T.B.R.C.M. – SUCURSALA LACU SARAT. Au mai fost și alții, direct sau prin anumite agenții de turism .

Dar, se pare că a fost o greșeală ( cu toții greșim….) pe foarte multe site-uri naționale……..            Iată care- Este menționată prezența la târg și a comunei Molivișu ( județul Brăila ) …… Am căutat despre această comună brăileană…..dar nu am găsit nimic. În schimb am găsit stațiunea sau viitoarea stațiune turistică Molivișu în județul Argeș, în masivul Ghițu, pîrtii de ski,etc…..

Așa că eu le mulțumesc celor care au promovat Brăila rurală pe multe site-urile naționale …… ( puteți găsi și voi tastând pe motoarele de căutare Molivisu Brăila ! )

Iar despre Molivișu, sper să ajung și personal pe acolo…… să le mulțumesc că au promovat Brăila, fără voia lor !

Eu promovez Brăila – de aici de pe malul Dunării și vă aștept la Brăila city tour / Tur ghidat Brăila ….

CARTON CORECT

Braila city tour 1/Tur ghidat Braila 1

Braila city tour 2/Tur ghidat Braila 2

Braila city tour 3/Tur ghidat Braila 3

 

Gabriel Lâlă
ghid- Asociația Clubul de Turism PROILAVIA Brăila
Lasă un răspuns

