Turism și prietenie -Jitia,Vrancea

Jitia este o zonă minunată, la poalele Munților Vrancei, în Depresiunea Între Râmnice. Sate răsfirate pe dealuri și pante care mai de care mai frumoase și spectaculoase, oameni, locuri și tradiții ! Am avut ocazia să mă aflu pentru câteva zile aici, cu ocazia lansării proiectului Noi suntem Jitia !, derulat de Școala Gimnazială Jitia,în parteneriat cu Asociația Clubul de Turism PROILAVIA Brăila.

14

jitia4

Pasionat de turism și povești despre locurile vizitate, am parcurs și admirat frumusețile naturii în plină primăvară 2016 însoțit și ghidat de Maria – fetița munților ! Precum Heidi, Maria mi-a oferit o lecție practică de geografie, istorie a locurilor natale, a satului Cerbu, com.Jitia și munților din jur…..Uite, aceea e școala mea !, acolo e Râmnicul, uite vârful Ulmușorul, releul e acolo..,îți place lacul ? …. iată Dealu Sării, știi ce frumos e ? vezi satul Măgura, e frumos Dealul Rosu ?….

DSCF3863edited

Am rămas plăcut surprins că la cei 7 anișori, Maria are o orientare în teren deosebită. Am petrecut câteva ore minunate, ca de la ghid brăilean la ghid vrâncean, bucurîndu-ne de o după amiază placută de primăvară !

Un loc deosebit, unde revin mereu cu drag !

Foto – Gabriel Lâlă (Brăila) & Maria Pantelimon ( sat Cerbu,com.Jitia,jud.Vrancea)

Aprilie 2016

Mai multe despre aceste locuri VARA și TOAMNA aici –

https://lalagabriel.wordpress.com/2016/03/13/jitia-si-vintileasca-vrancea-turism-fascinant-in-plina-vara/

https://lalagabriel.wordpress.com/2015/11/12/toamna-pe-valea-ramnicului-sarat-jitia/

https://lalagabriel.wordpress.com/2015/06/12/locuri-de-vis-jitia-vintileasca/

 

 

 

Lasă un răspuns

