Cluj Napoca – emoții și turism

Cluj-Napoca – Un oraș civilizat pe care l-am vizitat de câteva ori cu mulți ani în urmă. În aprilie 2017 am reușit să ajung din nou aici și am profitat din plin de aceasta vizită de documentare….

21

Un oraș fain cu multe obiective turistice.

Soare, luna, copaci, rațe, săgeți ….

Parcul Central este frumos și te poți relaxa in voie

Clujul are un stadion superb – Cluj Arena dar și Sala Polivalentă, care fac din acest oraș un pol al sportului și atrage turismul de evenimente sportive și nu numai.

17     IMG_20170419_084616 (2)

Pentru că promovarea este foarte importantă am văzut că deja Campionatul European de baschet era promovat !

26

Clujul a găzduit Campionatele Europene de Gimnastica Artistică Petrom –  (Masculin si Feminin) între 19-23 aprilie 2017.  O competiție sportivă importantă pentru România și mai ales pentru Cluj Napoca. De ce ? … se promovează excelent orașul prin acest eveniment sportiv – la care participă foarte mulți oameni din multe locuri ale lumii. 

Am trăit și eu pentru scurt timp această atmosferă a unui campionat european care s-a derulat la  Cluj Napoca, am luat parte la deschiderea oficială ( bucuros să văd evoluția micuțelor gimnaste din programul național – Țară,țară, vrem campioane !) și am urmărit câteva evoluții ale gimnaștilor europeni.

Există și câteva centre de informare și promovare turistică, pe care le-am vizitat. Am primit materiale turistice, informații despre anumite zone foarte interesante, festivaluri,etc, am vazut multe materiale în limbi străine, am vorbit despre promovare turistică …….și am lăsat și eu câteva flyere informative cu Brăila city tour, program turistic pe care îl derulez ăn Brăila pentru turiști și vizitatori !

Și în Sala Polivalentă din Cluj, cu ocazia Campionatului European de Gimnastică, am vizitat standul de promovare turistică, interactiv și foarte fain….M-am întâlnit și cu Elena Cîrîc, o persoană pasionată de sport și viață….care era aici împreună cu Gașca lui Coubertin – coordonatori de voluntari la Campionatele Europene de Gimnastică Artistică de la Cluj.

Cluj Napoca – mai mult decît o vizită de documentare turistică în luna aprilie 2017 !

27

În Cluj Napoca găsiți oameni pasionați…..Daca vă plac obiectele hand-made ..se pot comanda. Good job, Carmen ! .https://www.facebook.com/Chiram%C3%B3-1200569190042008/

text & foto -Gabriel Lâlă

Pasionat de turism / tour guide

Asociația Clubul de Turism Proilavia Brăila
Lasă un răspuns

